torsdag 15. mai 2014


Frem mot påske gikk det i strikking av sokker.

Boken "Sokker, strikking hele året" av Bitta Mikkelborg, er full av flotte sokker som vekket lysten for meg som ikke

liker å strikke sokker.         




Her er et par strikket etter oppskrift fra boken.
  Vår eldste datter fikk de med seg hjem etter påskeferien.


Vår yngstedatter skulle feire påske langt mot nord, hun
trengte påfyll av varme sokker. 
Her er ett av parene som fikk bli med til Nord Norge...




Stoffene som ble kjøpt fra Primula Design  er vasket, klippet og
sydd sammen....


 bare lukkekant og urvisere gjenstår...


så skal bildet henges opp på kjøkkenveggen.



2 kommentarer:

  1. Spændende billede du har syet til køkkenet.
    Bittas sokkebog er så lækker og en stor inspirationskilde, synes jeg. Jeg har næsten lige købt bogen, så jeg har ikke fået strikket efter den endnu.
    God weekend :-).

    SvarSlett
  2. Fine sokkar du har strikka! Eg har ikkje laga noko frå den boka enno. Det går mest i hekling for tida.

    SvarSlett