torsdag 6. februar 2014

Høne pøne.

For en god stund siden solgte en av bloggevennene noen av bøkene sine, og jeg falt for fristelsen...
Påske med Tildas venner av Tone Finnanger ble mitt valg.
I boken er det mønster på mange fine påskerelaterte figurer, mitt valg så langt ble en høne.
Selv om det er en god stund til påske, fikk jeg nettopp nå lyst å sy en av disse flotte hønene fra boken.


Her er hun, Høne Pøne. Hun mener at det godt kunne vært litt pynt
på buksen, jeg er enig.


Hei så lenge :)





5 kommentarer:

  1. Vilket charmtroll, helt underbar hönepöne. Det är väl bara bra att börja i god tid, det blir säkert flera :)

    SvarSlett
  2. Det var ei triveleg påskehøne :) Så koseleg med eit blogginnlegg frå deg. God helg.

    SvarSlett
  3. Den ble riktig søt, Tilda figurene er bare herlige:)

    SvarSlett
  4. Stilig!!! Den kommer til å pynte fint opp til påske :)

    SvarSlett
  5. Kjempefin høne og ikke minst minner den om at det ikke er sååå lenge til påske.
    Ha en flott uke.
    Annelive

    SvarSlett