søndag 21. april 2013

En heseblesende uke.

Det har vært en heseblesende uke vi har lagt bak oss.
Nesten hele saueflokken har lammet, kan tro det er livlig i fjøset nå :)                             
Det kommer nok bilder av de skjønne små i senere innlegg.
På låveveggen henger to fuglebur som hvert år blir bolig for hekkende småfugler.
Når jeg har gått til og fra låven, har blikket gått opp til burene, og i dag så jeg 
ivrige småfugler fly inn.


Innendørs har vi også et fuglehus, det skal være pynt på det nye rommet som fremdeles er under oppussing.
Mon tro om det vil komme noen små her også etter hvert?

Det er greit å ha enkle prosjekt å koble av med...noen små pusterom gjør godt i travelheten.


Liftgardin til det nye soverommet er også klar for å henges opp,


snorene har fått hjerter til pynt.
Gulvet på rommet er pusset og klar for maling, nå nærmer det seg ferdigstilling av rommet. 
Jeg gleder meg til å innrede det.

Gode ønsker for kommende uke til dere alle.

2 kommentarer:

  1. Fint pynt du har klar til rommet ditt. Både fuglehuset og hjertene vert fine detajer. goé veke til deg.

    SvarSlett
  2. Skjønner godt at du har travle dager med lamming osv. Du har da vært effektiv som har fått laget så flotte detaljer til det nyoppussede soverommet. Gleder meg til å se mer :)

    Ha gode dager!

    SvarSlett