fredag 28. desember 2012

Julegaver

 
Fra mannen vanket det to flotte gaver i år, og den ene har jeg lyst å vise dere.
 
En vakker bolle laget av rikule.
 
 
For litt siden var vi på besøk til en kollega av mannen min, og kollegaen lager de vakreste boller av rikuler
han finner i skogen. Det er et utsøkt vakkert håndtverk han utfører, og mot fingertuppene
føles treverket omternt som fløyel.
Vi fikk se boller i alle størrelser og fasonger, like vakre alle sammen.
Stativet bollen står i er av en grein og passer perfekt til bollens form.
Hver bolle han lager er unik i sin form og størrelse, og ingen er like.
 
 
 
Gavene fra småjentene er alltid kjære å få, for de har jentene laget selv. Hver jul blir huset pyntet med disse små skattene vi har fått i tidligere år.
Her er årets julegaver:
 

Synes jentene har vært veldig flinke.
 

 
 
Fortsatt god romjul.

 


4 kommentarer:

  1. Så flott Rikulebolle du har fått i julegave. Jentene er riktig så flinke og har nok arvet sin bestemor's handarbeidsgener.

    Ønsker deg en fortsatt god romjul!

    SvarSlett
  2. Så fine bolle du har fått! Fortsatt go'e romjul til deg. Klem

    SvarSlett
  3. Tusen takk for fine kommentarer på bloggen min. Ønsker deg et riktig Godt Nytt År :-)

    SvarSlett
  4. Godt nytt år!
    Jeg gleder meg til å følge deg videre her i bloglandia i 2013. :o)

    SvarSlett