søndag 16. september 2012

Kurshelg i Florø.

På fredag ble bilen lastet opp med symaskin, stoffer og annet utstyr for kurshelg sammen med Husflidslagets Quiltegruppe i Florø.
Og for en kurshelg dette ble:)
Vi (min mann og jeg) ble varmt og godt mottatt hos KariL og hennes kjære til et herlig måltid mat, før KariL og jeg ilte av sted til kurslokalet med mennene som sjåfører og bærere:)
Er vi ikke heldige?
 
Sammen med inspirerende kursleder Kari/Lilla Dør og en flott gjeng Florødamer,
ble helgen uforglemmelig.
Damene var dyktige, mange spennende og flotte løpere, bilder, mug rugs og dukker ble laget. 
 
 
Slik ble min høstdukke etter modell fra kursledes dukke.
Bladene på kjolen er malt på med tekstilmaling, og stoppfoten ble brukt for å få frem bladenes årer.
Dere skal få se dukken i sin helhet når den er helt ferdig.
 
 
Ny årstid er over oss nå, høstens farger overtar grønne sommerfarger. Vakre gyldne og rødlige farger
har gitt inspirasjon til kursleder, og med former fra høstens blader ble det bla. laget mange Mug Rugs i helgen.
Her er mine tre.
 
Jo, denne helgen har vært storartet på alle måter.  
Og ikke minst, treffe og ta opp igjen gammelt vennskap med kjær venninne.
Det gjør godt.
Tusen takk til hver og en av dere som medvirket til å berike helgens opplevelser:) 
 
En spesiell stor takk til KariL. 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar