fredag 1. oktober 2010

Gaver på vandring.

Da jeg kom hjem fra jobb i dag, lå det pakke i postkassen. Spennende!
Den var fra KariL , og er "gave på  Vandring". Jeg fikk gaven siden jeg var en av de tre første som la inn en hilsen da hun fikk sin gave.
I gaven jeg fikk, var det en vakker nålepute som KariL selv har laget, et kort med hyggelig hilsen, fine servietter og deilig sjokolade.
Tusen takk, KariL :-)

Her er pakken jeg var så heldig å få.



Nå skal vandringen fortsette, og det er min tur til å sende.
De tre første som legger igjen hilsen på dette innlegget, vil få en pakke fra meg.

Riktig god helg.

6 kommentarer:

  1. Spennende med gaver..du får kose deg med sjokoladen i helga.

    SvarSlett
  2. Gratulerer med hyggelig gave! Ringer i morgen.

    SvarSlett
  3. Så spennande då :) Eg finn ingen mailadresse til deg her inne på bloggen din.

    SvarSlett
  4. Hei Liv Bente.

    Håper det går greit nå, har lagt inn min mail adresse på bloggen din:)

    SvarSlett
  5. Så kjekt å få gave i posten! Attpåtil har du fått fine tegninger fra barnebarn - jeg har ikke barnebarn enda, men de sier at de er livets dessert:) Heldige du !

    SvarSlett
  6. Hei Bente. Du er den tredje som får "vandre gave" fra meg. Skal sende deg mail:)

    Ja, vi er svært heldige, 5 herlige barnebarn har vi fått.

    SvarSlett