søndag 6. mai 2012

Spennende pakke fra KariL

På lørdag lå det pakke i postkassen, en hvit stor pakke med avsenderens navn på baksiden. Å, så spent jeg var da pakken ble åpnet!

Innenfor det hvite papiret lå et skjønt kort med koselig hilsen, et par helige pulsvanter, Dresden plate og et artig motivstoff.
Føler meg priviligert som har slik ei god venninne!

Pulsvantene er strikket av det tynneste garn du kan tenke deg, og med et aldeles nydelig mønster.    Her er det ikke et lite mønster midt på, men over det hele!

Pulsvantene passer perfekt og de er så vakre på hånden.




KariL, som har den flotte bloggen quiltoghagetaus, har sydd nydelige puter hvor hun brukte Dresden plate. I dag har jeg sortert stoffer med tanke på nye puter til stuen. Gleder meg til å ta fatt, og prøve meg frem med denne spennende teknikken.

Av stoffblokken med sydamen skal det bli pose til håndarbeid som skal bli med når vi drar på tur. Her er også stoffer som passer funnet frem.

Tusen hjertelig takk, KariL:)


5 kommentarer:

  1. Så koselig pakke;) Pulsvantene så deilige ut;)

    SvarSlett
  2. Velbekomme. Kjekt når en kan få glede en god venninne. Kos deg med "snopet".

    KariLklem:)

    SvarSlett
  3. Hei. Så mye fint du har laget siden sist jeg var innom deg! Sauebildene og den fine genseren (med innfelt flette!) var flotte! Hilsen Siri:-)

    SvarSlett
  4. Hei på deg!
    So koseleg at du stakk innom og la att ein kommentar.
    Og litt artig at de driv med sau, slik som me.
    Veit om nokon andre bloggarar som òg er saubønder, men ikkje mange.
    Her er ikkje lamminga heilt slutt endå, men ein del sauer er kome ut.
    Kjekt å sjå det du driv med på handarbeidsfronten, so masse forskjellig.
    Stikk innom att, eg.

    SvarSlett
  5. Heldige deg, gaven er kjempe fin! Ha fortsatt en riktig fin og god pinse :o)

    SvarSlett