torsdag 23. september 2010

Mappe til rundstrikkepinner og kakebaking.

For litt siden kjøpte jeg mappe til strikkepinnene. Den var riktig grei, med lommer for hver størrelse, til den gikk i stykker.
I dag har jeg sydd en ny, og slik ble den:


Måtte ha en liten lomme til målebånd,


og maskenålene måtte også få plass..


Innvendige lommer





med tall




og her er mønsteret:







Bake kake søte.. fikk så lyst på kake i dag, og juicekake ble laget. Lettvint og rask, godt å ha litt i fryseren også.



Lagde knekkebrød i samme slengen, de er knasende gode.

5 kommentarer:

  1. Rundpinne-posen var smart. Trur nok eg må bruke den malen din og lage meg ein likedan.

    SvarSlett
  2. Smart med rundpinnepose! Så slipper dei å flyte overalt som hos visse andre! :) Det var jo litt av en produksjon i dag då. :)

    SvarSlett
  3. Takk, Liv Bente og Gunn.

    Lag omslaget ørlite større enn posene inni, Liv Bente.

    La fra meg pinnene "over alt", Gunn. Stadig måtte nye pinner kjøpes, nå håper jeg den tid er over.
    Synes jeg har vært effektiv idag, ja:-)

    SvarSlett
  4. Hei hei. Disse strikkepinneposene var kjempefine. De kommer jeg til å lage. Jeg har akkurat begynt å blogge, gå å se på bloggen minda vel :-)

    MVH Janse

    SvarSlett
  5. Hei
    Så fin denne var! Den kommer jeg til å prøve :-)

    SvarSlett