lørdag 18. juni 2011

A Kittens Tale.

Det går ganske langsomt fremover med A Kittens Tale. Tirsdag kom symaskinen tilbake fra reparasjon, og har siden ligget i transportkassen sin. 
Jeg har brukt kveldene etter jobb til husvask og storrydding. Det er greit å få slikt arbeid unnagjort når sommerværet ikke er helt på topp. Nå er jeg klar for gode økter med symaskin og tepper som venter...




I originalen er den ene katten brun, jeg har valgt å lage den i samme farge som vår avdøde katt.
Det er faktisk første gang jeg syr needle turn, noe som ganske sikkert vises. Jeg får stole på ordtaket: "øving gjør mester", og håper arbeidet blir penere etter hvert.


To nye mønstre fra Quiltekroken i Bergen lå i postkassen i dag...nå skal symaskinen opp fra kassen!


Ha en flott solskinns helg:)












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar