søndag 22. januar 2012

Kort jakke.

Det har blitt lite, eller rettere sagt ingen søm med symaskin i det siste. Å arbeide med ullfiber frem til garn har vært en spennende prosess å lære. Tidkrevende arbeid, men slett ikke vanskelig om du skulle få lyst til å prøve.

Av garnet som ble vist tidligere, er det nå blitt en kort jakke. Mønsteret til jakken fant jeg hos dropsdesign

Jo, det har faktisk blitt noen sting med symaskinen, for jakken ble montert med den.   


Nå "roper" teppet "A Kittens Tale" på meg, det har blitt en lang pause på dette arbeidet. Det gjenstår bare noen få blokker, og mange jo-jo'er. Bakstykke til teppet har jeg ikke tenkt på ennå, håper Quiltekroken i Bergen kan hjelpe til med å finne rette stoffet når det nærmer seg tid for quilting. Selve quiltingen av dette teppet har jeg bestemt meg for å overlate til proffene.
Jeg vil bli takknemlig for anbefalinger. 




 God søndag:)


2 kommentarer:

  1. Fin jakke du har strikket:-)

    SvarSlett
  2. Nydelig jakke i herlige farger.
    A Kittens Tale har hatt en god pause her hos meg også. Når jeg jobber med så store tepper, bare må jeg ha en pause inn i mellom. Kanksje jeg også skulle begynne på resten. Quiltinga har jeg ikke bestemt meg for enda.

    Ha en god uke!

    Kariklem:)

    SvarSlett